Notizia

CAMPAGNA DI RUSSIA

opera in 5 volumi

..da domani  in edicola. Ricostruisce le vicende storiche e militari della campagna di Russia iniziata nel 1941, che culminò nella battaglia di Nikolajewka il 26 gennaio 1943. Nella steppa fu spedito il Corpo d’Armata Alpino con le divisioni Julia, Cuneense e Tridentina. In quei eventi persero la vita migliaia di alpini, uccisi dei soldati russi o stroncati dalle fatiche di marce di centinaia di km, poco attrezzati e a una ritirata ancor più grave di sofferenze e fame. Un’epopea impressa in maniera indelebile nella mente del popolo friulano.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Di doman si cjatarà in edicule une opare in 5 volums che e ricostruìs la vicende storiche e militare de campagne di Russie començade tal 1941, che e rivà fin ae bataie di Nikolajewka, ai 26 di Zenâr dal 1943. Te stepe al fo mandât il Cuarp di Armade Alpin cu lis divisions Julia, Cuneense e Tridentina.
In chê vuere a muririn mears di alpins, copâts dai soldâts rus o sunîts di fadie  pes marcis di centenârs di km, pôc furnîts di dut ce che al coventave e costrets a ritirâsi  plens di fan e frêt. Une epopee che e reste tal cûr e tal cjâf di dut il popul furlan.