Notizia

Concors/Concorso "Salva la tua lingua locale"

Premi leterari in lenghe locâl/Premio letterario in lingua locale

Legautonomie Lazio e la Unione Nazionale Pro Loco d'Italia a àn burît fûr il bant pe cuinte edizion di "Salva la tua lingua locale", il premi leterari nazionâl par lis oparis in dialet e in lenghe locâl.

Il Premi, ideât tal 2012 in colaborazion cul Centri di documentazion pe poesie dialetâl "Vincenzo Scarpellino", il Centri Eugenio Montale e l'EIP - "Scuola Strumento di Pace", al è viert a ducj i autôrs di oparis leterariis (editis e ineditis) e musicâls in dialet o in lenghe locâl e si conferme tra lis manifestazions plui impuartantis dal panorame nazionâl pe tutele e la valorizazion di chest patrimoni culturâl imateriâl.

Lis oparis a varan di jessi mandadis dentri dai 15 di Setembar dal 2017, compilant la schede di adesion in alegât e inviade a: giornatadeldialetto@unpli.info 

A saran valutadis di une jurie di linguiscj e di leterâts, tra chei il gnûf president onorari prof. Giovanni Solimine (za president dal Premi Strega), che al ven daûr al prof. Tullio De Mauro, mancjât pôc timp indaûr.

La iniziative culturâl e vûl valorizâ i dialets come memorie dal passât, simbul di apartignince al lûc di origjin e amôr incondizionât pes propriis lidrîs.

Dutis lis informazions sul regolament si lis cjate sul sît: www.legautonomielazio.it 

 

Legautonomie Lazio e l’Unione Nazionale Pro Loco d’Italia hanno indetto il Bando per la V edizione di "Salva la tua lingua locale", il premio letterario nazionale per le opere in dialetto e in lingua locale.

Il Premio, ideato nel 2012 in collaborazione con il Centro di documentazione per la poesia dialettale “Vincenzo Scarpellino”, il Centro Eugenio Montale e l’EIP – “Scuola Strumento di Pace”, è aperto a tutti gli autori di opere letterarie (edite e inedite) e musicali in dialetto o in lingua locale e si conferma tra le manifestazioni più importanti nel panorama nazionale per la tutela e la valorizzazione di questo patrimonio culturale immateriale.

Le opere dovranno essere inviate entro e non oltre il 15 settembre 2017, compilando la scheda di adesione in allegato e inviandola all’indirizzo di posta: giornatadeldialetto@unpli.info 

Saranno valutate da una giuria di linguisti e letterati, il cui neo Presidente Onorario è il Prof. Giovanni Solimine (già Presidente del Premio Strega), che succede al compianto Prof. Tullio De Mauro.

L’iniziativa culturale è finalizzata a valorizzare i dialetti in quanto memoria del passato, segno indelebile di appartenenza al luogo di origine e amore incondizionato verso le proprie radici.

Tutte le informazioni sul regolamento sono disponibili sul sito: www.legautonomielazio.it