Notizia

Cors di lenghe furlane/Corso di lingua friulana

Al tacarà in curt un cors di lenghe furlane a Gjalarian / A breve partirà un corso di lingua friulana a Galleriano

La pro loco di Gjalarian, cu la poie dal Sportel pe lenghe furlane dai Comuns di Listize e Talmassons, e sta inviant un cors di lenghe e culture furlane organizât de Societât Filologjiche Furlane (finanziât de ARLeF).

Il cors, gratuit e viert a ducj, al tacarà lunis ai 6 di Fevrâr aes 20.30 e si davuelzarà in 13 incuintris di 2 oris ognidun inte Cjase de Comunitât di Gjalarian.

Par vê informazions o podês scrivi a cheste direzion email: info@prolocogalleriano.it o pûr ae referente dal Sportel pe lenghe furlane, Venusia Dominici, a cheste direzion: lenghefurlane@com-lestizza.regione.fvg.it o pûr telefonâ in biblioteche a Listize a chest numar: 333 9778390 di lunis e di joibe des 15.00 as 19.00 e il sabide des 8.30 as 12.30.

 

La pro loco di Galleriano, con l’appoggio dello Sportello per la lingua friulana dei Comuni di Lestizza e Talmassons, sta avviando un corso di lingua e cultura friulana organizzato dalla Società Filologica Friulana (finanziato dall’ARLeF).

Il corso, gratuito e aperto a tutti, inizierà lunedì 6 febbraio alle 20.30 e si svolgerà in 13 incontri da 2 ore ciascuno presso la Casa della Comunità di Galleriano.

Per avere informazioni potete scrivere a questo indirizzo email: info@prolocogalleriano.it oppure alla referente dello Sportello per la lingua friulana, Venusia Dominici, a questo indirizzo: lenghefurlane@com-lestizza.regione.fvg.it o telefonare in biblioteca a Lestizza al numero: 333 9778390 il lunedì e giovedì dalle 15.00 alle 19.00 e il sabato dalle 8.30 alle 12.30.